Astăzi stăm de vorbă cu Mihaela, Specialist Hanna Serviciu Clienţi despre tips and tricks comenzi, plata online şi în rate la Hanna. O să descoperim care sunt principalii paşi, de la realizarea unei comenzi până la primirea produsului de către un client, în cazul achiziţionării de la compania noastră.
Pentru început aş vrea să-ţi urăm bun venit, Mihaela!
Mihaela- Mulţumesc frumos pentru invitaţie!
O întrebare probabil foarte adresată de către clienţi este cum se poate face o comandă la Hanna? Care sunt modalităţile de comandă?
Mihaela- La Hanna se poate comanda destul de uşor. Avem posibilitatea de primi comenzi printr-un webshop foarte bine pus la punct de către colegii noştri de la IT. De asemenea, se pot prelua comenzi şi prin email pe adresa noastră oficială info@hannainst.ro. Colegii de pe teren au posibilitatea să adune clienţi de la faţa locului. Cea mai rapidă modalitate de comandă este prin telefon, avem un formular intern de comandă, pe care îl putem completa direct prin intermediul telefonului, după indicaţiile clientului.
Bun, pentru momentul în care dorim să comandă prin telefon, ne poţi detalia puţin mai mult paşii?
Mihaela- În principiul trebuie să ştim ce doreşte clientul. Acest lucru se poate face prin intermediul unei consilieri rapide dacă nu sunt clienţi care au studiat produsele noastre sau au mai cumpărat de la noi. Prin formularul nostru de comandă, ce este compus dintr-o serie de paşi prestabiliţi, este facil de preluat o comandă.
Ca şi metode de plată, cum putem achita la Hanna?
Mihaela- Putem să spunem că acceptăm o diversitate de metode de plată. Cele mai noi metode de plată pe care le avem este plata online, cu cardul şi plata în rate, la comenzile prin webshop. Se poate plăti şi la biroul nostru în numerar, dacă se ridică comanda de la biroul de vânzări. Plata se mai poate face şi prin transfer bancar şi chiar ramburs.
În cât timp se livrează produsele?
Mihaela- Mare parte din produsele ce se comandă uzual le avem în stoc, din care putem face livrări rapide. Dacă se întâmplă să nu avem în stoc un anumit produs, atunci îl aducem la comanda clientului, iar termenul de livrare, calculat de când pleacă de la noi spre client, se întinde de la una la trei săptămâni, pentru produsele mai delicate şi dedicate, cu aplicaţii specifice.
Există anumite zile în care se fac comenzi şi livrări?
Mihaela- Da, există zile de comenzi, care practic scurtează termenul de livrare, momentan ziua noastră de comandă la depozit este luni. Dacă se pune comanda luni şi produsul nu este în stoc, termenul de livrare este în aceeaşi săptămână, undeva spre sfârşitul săptămânii.
Se poate emite factură proformă?
Mihaela- Da, lucrăm cu ideea de factură proformă, mai ales în cazul în care produsul nu este în stoc. Dorim să venim în întâmpinarea clienţilor, să le facilităm plata. Factura proformă se poate transforma într-o factură fiscală fară nici o problemă, în momentul în care ne intră produsele în stoc. Ca instrumente financiare avem incluse cont de trezorerie, cont bancar şi datele noastre de identificare fiscală.
Sunt mai mult opţiuni de termene de plată?
Mihaela- Managerul financiar face o analiză de solvabilitate, un scoring al clientului şi în funcţie de acea analiză se poate acorda inclusiv plata la termen, cu instrumente de plată ca bilet la ordin şi filă cec.
Există o garanţie a calităţii, cum sunt siguri clienţii noştri că o să primească exact ce au comandat ?
Mihaela- Hanna Instruments ca şi producător are implementat sistemul ISO de Management al calității, la nivel de fabrică. În momentul în care produsele pleacă de acolo, toate trebuie să treacă partea de quality control. Ulterior, când ajung la noi, firma de vânzări, avem şi noi un sistem ISO. Facem verificarea, în primul rând să nu fie deteriorat ambalajul şi apoi cu ajutorul colegului de la tehnic se face şi o verificare funcţională.
Ne poţi spune unde se fabrică produsele Hanna?
Mihaela- Produsele Hanna sunt fabricate într-un procent de 90% în România, în judeţul Sălaj, la Nuşfalău, deci sunt produse româneşti.
Super! Cam aceasta ar fi principalele curiozităţi pe care sunt sigur că ar vrea să le afle clienţii noştri despre plata online şi în rate la Hanna. Îţi mulţumim frumos pentru timpul acordat!
Mihaela- Cu mult drag!
0 Comments