Astăzi am ales să facem un blitz-interviu cu Ştefania, specialistul nostru în sisteme automate de titrare, despre profesia de reprezentant Hanna. Dacă vă aduceţi aminte, tot cu Ştefania am discutat şi într-una din primele postări de pe blog când am definit procesul de titrare şi aplicaţia tehnologiilor noastre dedicate domeniului viticol.
1.Care sunt cele mai mari provocări în profesia de reprezentant Hanna?
Ştefania: Provocările apar în momentul în care prezentăm produsele Hanna şi încercăm să adunăm păreri favorabile despre ele. Când prezentăm un produs trebuie sa îi scoatem în evidenţă particularităţile pe care clientul nu le cunoaşte si de care nu a mai auzit pana acum. Cu cât produsul este apreciat de mai mulţi oameni din compania unde vrem să îl vindem, cu atât cresc şansele de achiziţie.
2. Vânzările B2B pentru tine reprezintă doar un job?
Ştefania: Vânzările B2B pentru mine reprezintă o provocare continuă, deoarece pe scaunul potenţialului client, nu se afla o persoană oarecare fară cunostinţe în domeniu, ci un om cu putere de decizie, care îşi cunoaşte foarte bine afacerea, are un buget şi un standard de respectat şi încearcă să obţină cel mai bun preţ pentru produsul cumparat.
3. Crezi în competiţie sau spirit de echipă?
Ştefania: Cred în spirit de echipă, deoarece munca de echipă presupune să lucrăm împreună pentru un scop comun, să avem clienţi multumiţi de produsele şi serviciile pe care noi le oferim. Aceasta este filosofia noastră când vorbim despre profesia de reprezentant Hanna.
4. Cum reuşesc să ajungă clienţii la tine?
Deobicei primesc cereri de ofertă pe adresa stefaniahontila@hannainst.com, aria mea de acoperire fiind municipiul Bucureşti şi judeţele Constanţa, Ilfov, Giurgiu, Ialomiţa, Calăraşi şi Argeş.
Hanna mai sigur, mai simplu, mai uşor!
0 Comments